Είμαι γυναίκα



Δεν είμαι ευαίσθητη
κι ας έχω καλές προθέσεις.
Πληγώνω τους ανθρώπους.
Με πληγώνει η ιδέα
ότι πληγώνω τους ανθρώπους.
οι άνθρωποι αγαπάνε.
Δεν έχω δίκιο όταν σκέπτομαι
πως μονομαχούνε.
Είναι καλοί,
είναι πολύ καλοί ηθοποιοί
οι άνθρωποι:
Είναι άψογοι μέσα στου ςρόλους τους
και μαθαίνουνε, έχουνε θέληση.
Αποστηθίζουνε, αφομοιώνουνε,
αγαπάνε τους μοναχικούς ανθρώπους
οι άνθρωποι.
Γι’ αυτό τους διευκολύνουνε
να είναι μοναχοί τους.
Εγώ δεν είμαι άνθρωπος απλώς,
είμαι και γυναίκα.
Όμως άλλο είναι γυναίκα
κι άλλο άνθρωπος.
Τα ζώα,
είναι άλλα πολυγαμικά
κι άλλα μονογαμικά.
Κι είναι μια αγωνία
διαρκείας,
να είσαι γυναίκα,
μα να επιμένεις
να είσαι κι άνθρωπος
μέσα σ’ αυτόν το ζαλισμένο
από διαφόρων ειδών
χαπάκια, ανθρωπόκοσμο.
(Σταυρούλα Λιναρά)

Σχολιάστε

