Ο Μικρόκοσμος μου


Ο δικός μου ο κόσμος είναι πολύ μικρός , αλλά ξεχειλίζει από αγάπη!

Αποτελείται μόνο από τους δικούς μου ανθρώπους.

Τους ανθρώπους της καρδιάς μου!

Αυτούς που έχουν γράψει την ιστορία μου , με ανεξίτηλα  γράμματα

μέσα μου!

Αυτούς που με ξεχώρισαν, για να γίνω ο δικός τους παράδεισος!

Αυτούς που έβαλαν φτερά στα όνειρά μου και με οδήγησαν

στο δικό μου ουρανό!

Αυτούς που δεν μετράνε τα λόγια και τις πράξεις μου

και με κρίνουν με γνώμονα την αγάπη.

Αγάπη που απλόχερα ανταλλάσσουν μαζί μου, κάθε στιγμή!

Κι αν ακόμα υπάρξουν δύσκολες στιγμές στην πορεία μας,

μαζί θα καταφέρουμε να διαλύσουμε τα σύννεφα τα γκρίζα

και θα φέρουμε πάλι τον ήλιο …στον δικό μας τον κόσμο!

Στον δικό μας ουρανό!

Κάποιες φορές ανοίγω τα παράθυρα και επιτρέπω να διαπεράσουν

κάποιες αχτίδες ,στον δικό μου τον κόσμο!

Είναι οι δικοί μου οι φίλοι! Οι πραγματικοί μου οι φίλοι!

Αυτοί που δεν θα με εμποδίσουν ποτέ να χαλάσω αυτό,

που με τόση αγάπη δημιούργησα και που ποτέ δεν θα παραπονεθούν

αν μείνουν λίγο πιο πίσω….στον δικό μου τον κόσμο…..

στον απέραντο δικό μου ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ!!!

Μαρίζα Βουτσίνου-Μαραγκού

Σχολιάστε

