Τύψεις τις λένε..


Ευτυχώς που δεν έχω αυτοκίνητο, μηχανάκι κ κάποιον να με μεταφέρει…Σήμερα είμαι ευτυχισμένη γιατί έχει απεργία ο ηλεκτρικός. Δεν θα κοιτάζω έξω από το παράθυρο αδιαφορώντας για τον αναξιοπαθούντα που θα πουλάει χαρτομάντιλα, δεν θα προσποιούμαι την αφηρημένη, ή την βυθισμένη σε σκέψεις, για να τον αποφύγω επειδή δεν θέλω να του δώσω δεκάρα τσακιστή. (είναι κακία;) Δεν θα βλέπω αυτούς που κάθονται τριγύρω να κάνουν το ίδιο, πως δήθεν δεν παίρνουν χαμπάρι αυτή τη μακρόσυρτη φωνή που δικαιολογείται και ζητιανεύει.  Είπες κάτι; Ρε γμτ περνάει δίπλα σου το πρεζόνι, ρακένδυτο και εξαθλιωμένο, σου μιλάει, και κανένας δεν γυρίζει πια το βλέμμα του προς την πλευρά του. Πως γίναμε έτσι αναίσθητοι;

Xρησιμοποιώ καθημερινά τον ηλεκτρικό για την δουλειά μου. Πριν πάω και όταν γυρίζω σπίτι παίρνω δόσεις απανθρωπιάς που η αλήθεια είναι πως δεν μου λείπουν καθόλου… (για να λέμε αλήθειες)

Είναι μεγάλη υπόθεση  τελικά να παραμένεις άνθρωπος.

Το συμπέρασμα μου ένα: Η πόλη μoυ με χαλάει πια, με καταστρέφει, με αλιώνει, με αηδιάζει.  Επαρχία  λοιπόν.. μπας  και ξαναγίνω άνθρωπος.


2 responses to “Τύψεις τις λένε..

  1. Να σου πω την αλήθεια δίνω μονο σε παιδιά και ποτε χρήμα. Λεω…»θες ενα σάντουιτς..μια σοκολατα» Καποιες φορές ακολουθεί ολοκληρη παρέα ζητωντας το ίδιο. Τα πρεζονια δεν τα συμπαθώ. Ειμαι κακιά, οι άνθρωποι ίσως ειναι κοινωνιοπαθείς αλλα θα παει να παρει την δοση του…Ισως αν του έδινα να έσωζα τη ζωή μιας γιαγιας ή θειας αλλα τους αφήνω στον Καιάδα που διάλεξαν οι ίδιοι να πεσουν. Υπάγετε οπισω μου λοιπόν. Αλλωστε που ειναι το κοινωνικό κράτος που πριμοδοτώ κανονικά μήνα με τον μήνα με τα πενιχρά μισθά μου….Φεύγεις λοιπόν???

  2. Μωρέ Sam να σου πω κάτι…δεν αισθάνομαι καλά με τα παιδιά αυτά (πρεζόνια) νιώθω κάπως, (δεν ξέρεις τι τους ανάγκασε..) θέλουν βοήθεια είναι το μόνο σίγουρο κ όχι χρήματα.. κάποιος πρέπει να τους την προσφέρει από την στιγμή που κάποιοι δικοί τους αδιαφόρησαν. Για το ανύπαρκτο κράτος ούτε λόγος.
    Και ναι συμφωνώ στα όσα…για τα μικρά παιδιά

Σχολιάστε

