Σήμερα θα γίνω κύριος των συναισθημάτων μου


Και πως θα κυριαρχήσω στα συναισθήματα μου έτσι ώστε κάθε μέρα να είναι μια ευτυχισμένη και παραγωγική μέρα;

θα μάθω αυτή την αιώνια αλήθεια: «Αδύναμος εκείνος που επιτρέπει στις σκέψεις του να κυβερνούν τις πράξεις του. Δυνατός είναι εκείνος που αναγκάζει τις πράξεις του να κυβερνούν τις σκέψεις του». Κάθε μέρα, όταν ξυπνήσω, θα ακολουθώ αυτό το σχέδιο μάχης πριν καταληφθώ από τις δυνάμεις της κατάθλιψης, της αυτολύπησης και της αποτυχίας.

Αν νιώθω θλιμμένος, θα τραγουδάω.

Αν νιώθω μελαγχολικός, θα γελάω.

Αν νιώθω άρρωστος, θα διπλασιάσω τις προσπάθειες μου.

Αν νιώθω φόβο, θα προχωράω μπροστά.

Αν νιώθω κατωτερότητα, θα φορέσω καινούρια ρούχα.

Αν νιώθω έλλειψη αυτοπεποίθησης, θα ανεβάζω τον τόνο της φωνής μου.

Αν νιώθω φτωχός, θα σκέφτομαι τα πλούτη που θα έρθουν.

Αν νιώθω ανίκανος, θα θυμάμαι τις παλιές μου επιτυχίες.

Αν νιώθω τιποτένιος, θα θυμάμαι τους στόχους μου.

Σήμερα θα γίνω κύριος των συναισθημάτων μου.

-Ο Μεγαλύτερος ΠΩΛΗΤΗΣ Στον Κόσμο-

OG  MANDINO

«…Ο καθένας από μας είναι πωλητής, ανεξάρτητα από το επάγγελμά μας. Πρώτα πρώτα πρέπει να πουλήσει κανείς τον εαυτό του, για να βρει την προσωπική ευτυχία και ψυχική γαλήνη. Αυτό το βιβλίο αν διαβαστεί προσεκτικά κι αφομοιωθεί, μπορεί να βοηθήσει τον καθένα μας να γίνει ο καλύτερος πωλητής του εαυτού του».

Δρ. Louis Binstock

 

Σχολιάστε

